Werkwijze Contractmanagement
1. Voorwaarden
Onderling maken we afspraken. Dit kan op basis van voorwaarden die al door jouw bedrijf zijn opgesteld, of we gebruiken onze voorwaarden. We bepalen samen welke voorwaarden het beste passen.
2. Documentatie
We leveren alle benodigde informatie van de in te huren IT-Professional aan. Ook zorgen we ervoor dat ons digitale dossier compleet is. Uiteraard controleren we of de documenten in het dossier kloppen en voldoen aan de eisen uit de wet- en regelgeving.
3. Contractmanagement
Omdat wij de inhurende partij worden, stellen wij de modelovereenkomst op met de Professionals. Pas na akkoord tekenen we de inhuurcontracten.
4. Urenregistratie en facturatie
We registreren alle gewerkte uren van de Professional in ons online administratiesysteem. Op basis daarvan sturen we een factuur naar jou als opdrachtgever.
5. Uitbetaling Professional
Wij regelen de uitbetaling aan de Professionals, zodat jij hier geen omkijken naar hebt. Professionals kunnen zelfs nog kiezen voor een versnelde betaalservice vanuit ons. Dan beschikken ze nog eerder over hun inkomen. Maar dit staat los van jouw factuur en betaaltermijn, die blijft altijd gelijk.